Tvorba eshopu

Reklamný potenciál
4.5/5

Tvorba eshopu dnes nemusí stáť tisíce eur. Dnes môžete mať profesionálny a kvalitný eshop za veľmi nízke ceny. Vlastný eshop je vhodný pre všetkých podnikateľov, ktorí chcú rozšíriť svoje portfólio do online priestoru. Redizajn eshopu je vhodný pre všetky zastarané eshopy, ktoré už nespĺňajú štandardy marketingu a automatizácie tejto dekády. 

Realizácia do 42 dní
Cena od 1999 €
Záloha 30%
Možnosť expresného vypracovania za príplatok do 28 dní

20 % zľava na všetky weby

Využite zľavu na tvorbu webu vo výške 20€. Vložte kód: WEBY20 do objednávkového formulára.

Špecifikácia tvorby eshopu​

Špecifikácia tvorby eshopu

Hosting a doména​

Zaregistrujeme doménu a hosting, všetko nastavíme tak, aby eshop perfektne bežal na hostingu.

Vlastný email

Vlastné emailové schránky na vlastnej doméne pre celý tím v tvare meno@vasadomena.sk.

Rýchlosť

Naše eshopy sú vyvíjané s vysokým dôrazom na rýchlosť a použiteľnosť na všetkých zariadeniach. Z toho dôvodu dosahujú veľmi dobré hodnotenia z pohľadu rýchlosti.

SSL Certifikát

Štandardne je každý eshop zabezpečený základným SSL certifikátom, ktorý zvýši dôveryhodnosť a bezpečnosť webu.

Cookies

Implementujeme cookie lištu ktorá bude v súlade so zákonom a dá užívateľovi na výber medzi súhlasom a nesúhlasom s použitím cookies.

Dizajn na mieru​

Každý eshop je navrhnutí na mieru na podľa loga alebo dizajn manuálu. Snažíme sa zapracovať prvky, ktoré vás vystihujú a odlišujú od konkurencie.

Textové korekcie

Urobíme textové korekcie vami dodaných textov tak, aby čo najviac zapadli do dizajnu eshopu a priviedli čo najviac objednávok.

Responzívnosť

Eshop bude responzívny na všetkých zariadeniach. Eshopy pred odovzdaním kontrolujeme či sa správne zobrazujú.

Kontaktný formulár

Implementujeme kontaktný formulár vrátane antispamového overenia RECAPTCHA. pomocou ktorého vás môžu zákazníci jednoducho kontaktovať.

Blog

Implementujeme blog, ako silný nástroj obsahového marketingu.

Nákupný košík

Nákupný košík s možnosťou manažmentu vkladania a odstránenia produktov.

Pokladňa

Proces nákupu od vyplnenia fakturačných údajov, až po potvrdenia objednávky.

Emailový systém

Zasielanie notifikácií o stave o objednávky a zmene objednávky.

Filtre

Základné filtrovanie na základe špecifických parametrov.

Kupóny

Systém zľavových kupónov s širokým množstvom použitia.

Skladové hospodárstvo

Základné skladové hospodárstvo s manažmentom zásob.

Tvorba faktúr

Tvorba faktúr a zasielanie faktúr zákazníkom.

Možnosti dopravy

Možnosti dopravy na základe viacerých parametrov a oblastí.

Prepojenia

Možnosť prepojenia s inými externými systémami ako je automatická fakturácia, párovanie platieb či skladové hospodárstvo.

Stránky produktov

Každý produkt má samostatnú stránku s popisom, cenou a ďalšou špecifikáciou.

Stránky kategórií

Každá kategória má vytvorenú a popísanú vlastnú stránku spolu s produktami v kategórií.

Variabilné produkty

Produkty, ktoré sa líšia jednou alebo viacerými vlastnosťami ako je napríklad veľkosť alebo farba.

Značky produktov

Každá značka má vytvorenú vlastnú kategóriu produktov, ktorá je popísaná a sú v nej súvisiace produkty tej značky.

Súvisiace produkty

Zobrazovanie súvisiacich produktov na základe nastavených parametrov.

Online produkty

Možnosť predaja online produktov ako sú napríklad online školenia.

Prečo eshop na mieru od nás ?

Férové ceny

Vždy presne viete koľko budete platiť. Žiadne nečakané prekvapenia vás nečakajú.

Marketingový pohľad

Sme web developeri a marketéri. Váš eshop budeme budovať s ohľadom na marketing.

Profesionalita

Odbornosť a profesionalita je u nás na prvom mieste. Na čom sa dohodneme, to je pre nás záväzné.

Komplexný pohľad na vec

Tvorba eshopu je komplexný proces, ktorý je potrebné sledovať z viacerých uhlov pohľadu.

Podpora 1 mesiac

Všetky chyby a problémy, ktoré sa vyskytnú 1 mesiac od odovzdania eshopu opravíme. Zmeny v rozsahu do 5 hodín po odovzdaní vám účtovať nebudeme.

Zaškolenie

Vykonáme základné školenie na prácu s elektronickým obchodom, správa produktov, správa objednávok a manažment eshopu.

Ako prebieha tvorba eshopu ?

Úvodné stretnutie preferujeme formou osobného stretnutia ak sa nachádzate v okolí Trenčína, Dubnice nad Váhom alebo Ilavy. Ak sú vzdialenosti väčšie, preferujeme online stretnutie prostredníctvom Google Meets. Na tomto stretnutí nám poviete akú máte predstavu o fungovaní eshopu. Aké produkty chcete predávať, aké ciele s ním chcete dosiahnuť, spoznáme vaše možnosti a spolu ich vyhodnotíme.

Na základe úvodného stretnutia vám pošleme cenovú ponuku za naše služby. Ak s touto cenovou ponukou budete súhlasiť, zaplatíte 30% ako zálohu.  

Po uhradení zálohovej platby sa opäť stretneme, kde prediskutujeme základné parametre eshopu, ako je hosting, dáta o produktoch, doménu, štruktúru, kategórie a iné špecifiká. Tiež prediskutujeme aj to, aké podklady nám viete dodať.

V tomto momente začínajú práce na eshope. Ako prvú vytvoríme domovskú stránku s dočasným obsahom, kde budeme skúmať dizajn. Nastavíme aj základné funkcie eshopu a nahodíme prvé produkty, kde budeme tiež sledovať hlavne dizajn.

Cieľom tretieho stretnutia je odsúhlasenie dizajnu, rozloženia, prvkov a použitých farieb. Doplníte nám ďalšie potrebné informácie a nápady, ktoré vás napadnú.

Tu tvoríme ďalšie podstránky a potrebné funkcie k funkčnosti elektronického obchodu. Tiež prepájame eshop s inými systémami.

Kompletne vytvorený eshop vám pošleme na kontrolu a čakáme na vaše pripomienky. Ak nemáte žiadne pripomienky doplatíte zvyšnú cenu. Po úhrade vám pošleme prístupy k eshopu. Týmto je eshop odovzdaný.

Cieľom posledného stretnutia je školenie na správu produktov, správu objednávok a celý manažment eshopu. Objasníme vám všetky možnosti, ktoré eshop ponúka a poskytneme vám základnú podporu.

Čo budeme potrebovať od vás ?

  • Prístupové informácie k doméne a hostingu. Ak hosting alebo doménu nemáte, hosting spolu s doménou vám zaregistrujeme. Odporúčame hosting od spoločnosti websupport, ktorý je rýchly a ekonomický.
  • Logo a grafické značky vašej značky. Ak logo nemáte, logo vám vieme navrhnúť
  • Texty, ktoré budeme potrebovať, najčastejšie sú to informácie o firme, hodnoty spoločnosti, vízia, misia, ciele, popisy služieb, popisy produktov, produktové feedy, vaše podnikateľské výhody, územné pôsobenie, silné stránky, atď. Ak texty nemáte, vieme ich napísať za vás, pozrite si našu službu copyrwiting a texty na web.
  • Tiež budeme potrebovať dokumenty potrebné na základe právneho ustanovenia v SR, teda všeobecné obchodné podmienky, reklamačný poriadok, ochranu osobných údajov, informácie o cookies. Tieto dokumenty nie sú súčasťou tvorby eshopu a budete ich musieť dodať. 
  • Fotky vašich služieb a produktov, priestorov a tímu. Ak fotky nemáte, použijeme voľne dostupné fotky z fotobánk. Ak by ste chceli vlastné fotky, vieme odporučiť fotografa. Originálne vlastné fotky dnes potrebuje každá firma na všetky propagačné materiály vrátane sociálnych sietí a sú dobré aktívum, ktoré viete využiť vo váš prospech 

Často kladené otázky - FAQ

Google je veľmi zložitý systém a poradie určuje na základe veľkého množstva faktorov. Niektoré vieme priamo ovplyvniť a iné nie. Ak máte záujem o dobré pozície v Google, pozrite si naše SEO služby alebo Google Ads reklama.

Pomôžeme vám získať prihlasovacie údaje k hostingu a k doméne. 

Vlastníkom hostingu a domény je vždy klient, ten musí hosting a doménu pravidelne platiť svojmu poskytovateľovi hostingových služieb aby eshop správne fungoval. 

Základný softvér je open source CMS WordPress s nadstavbou WooCommerce. 

Takýto katalóg vieme vytvoriť, bude mať všetky funkcie eshopu okrem možnosti objednania tovaru. 

Tvorba eshopu trvá minimálne 6 týždňov od dodania všetkých podkladov. Obvykle to je skôr. Záleží aj od našej vyťaženosti, dodaných podkladov a ďalších faktorov.

Eshop vám vieme za príplatok 30% urobiť rýchlejšie. Štandardná doba je 42 dní. Ak máte záujem o expresné dodanie, vieme eshop urobiť do 28 dní. Obvykle to je skôr, ale záleží od našej vyťaženosti a iných faktorov. O predbežnom čase by sme vás informovali v cenovej ponuke. 

Eshop sa dá urobiť aj lacnejšie. Sú iné platformy a služby, ktoré sú jednoduchšie na tvorbu eshopu, ale máte v nich veľmi obmedzené možnosti, prípadne musíte platiť vysoké poplatky za dodatočné funkcie. Týmto službám sa v súčasnosti nevenujeme. 

Eshop vieme prepojiť na iné systémy ako je napríklad automatická fakturácia, párovanie platieb, systém pre skladové hospodárstvo. Tieto služby sú však nad rámec tvorby eshopu a vždy sa k nim musí pristupovať individuálne z dôvodu obrovskej rozmanitosti systémov. 

Programovaniu vlastných funkcií sa štandardne nevenujeme. Odporúčame využiť už dostupné a časom overené pluginy, skripty alebo programy. Vyhnete sa problémom v budúcnosti. Ak by ste napriek tomu chceli vlastné funkcie, sú nad rámec tvorby eshopu a začínajú na cene od 500 €. 

V základnej cene sú započítané všetky štandardné funkcie WooCommerce eshopu a dizajn webovej stránky. Detailná špecifikácia je uvedená na tejto stránke v časti Špecifikácia tvorby eshopu. Všetky ostatné funkcie sú nad rámec a budeme vás o nich informovať v cenovej ponuke. 

Z dôvodu kvality a profesionality našich služieb sa snažíme nájsť optimálne riešenie pre našich klientov tak, aby boli spokojní. Toto bohužiaľ stojí finančné prostriedky. Je pravdepodobné, že lacnejší eshop bude menej prispôsobený a nebudú v ňom zahrnuté všetky vaše požiadavky. 

V prípade, že nedodáte dohodnuté materiály v stanovených termínoch doba tvorby eshopu sa predĺži o tento čas. Ak nedodáte požadované materiály do 3 mesiacov od úvodného stretnutia, vystavíme faktúru na zvyšnú sumu prác. Táto suma bude zmluvná pokuta za nesplnenie dohodnutých podmienok.

V tomto prípade nás kedykoľvek kontaktujte prostredníctvom formulára alebo telefonicky počas pracovných hodín a spolu sa na to pozrieme.

Správu eshopu, správu objednávok a produktov zvládne priemerný užívateľ internetu.

Výmenu fotiek, zmena textov alebo nadpisov dokáže priemerný užívateľ internetu. Na tento systém vás zaškolíme. 

Systém wordpress ponúka štandradrné administratívne rozhranie, ktoré vieme z veľkej časti upraviť, ale to je už nad rámec základnej ceny eshopu.  

Štandardná záloha je vo výške 30% z cenovej ponuky. Táto suma sa platí v prípade, že akceptujete našu cenovú ponuku.

Eshop je potrebné doplatiť pred úplným odovzdaním. Kým eshop nedoplatíte, bude spustený na našej doméne a nebudete mať k nemu prístup.

O celkovej cene vás budeme informovať v cenovej ponuke. Budú v nej zapracované všetky vaše požiadavky vrátane iných pluginov a softvérov, ktoré budeme potrebovať.

V cene sú započítane naše služby súvisiace s vytvorením eshopu. Platené pluginy a iné programy, ktoré budeme potrebovať sú nad rámec a budeme vás o nich informovať pri cenovej ponuke. 

Jedná sa o poplatky spojené s hostingom a doménou. Štandardne sa za doménu platí ročný poplatok od 12,99 €, cena prenájmu hostingu je od 28,68€ u firmy Websupport. Poplatky sú za prémiové pluginy. Tie sa pohybujú od 30 € a vyššie. Všetko záleží aký stupeň automatizácie potrebujete a s akým softvérom chcete eshop prepojiť. 

Písanie textov pre eshop nie je štandardne súčasťou tohto balíku. Ak máte záujem o texty na web pozrite si našu službu copywriting

Túto službu v súčasnosti nemáme, ale vieme odporučiť fotografa.

Tvorba eshopu nezahŕňa tvorbu loga, vizitiek a iných propagačných materiálov. Ak máte záujem o tieto služby, môžete si objednať grafické služby.

Tvorba eshopu nezahŕňa tvorbu týchto dokumentov. Vieme zabezpečiť technickú implementáciu GDPR a Cookies. Samotné dokumenty si musíte vypracovať samostatne, alebo s právnou kanceláriou a dodať nám ich už vypracované. My tieto dokumenty vieme umiestniť na webovú stránku.

Implementácia newslettera nezahŕňa registráciu v aplikácií na zber a prácu s databázou kontaktov. Jedná sa iba o napojenie systému na eshop. Ak chcete registráciu a nastavenie v systéme Mailchip, preskúmajte našu službu Email Marketing.  

Ak máte záujem o pravidelné spravovanie eshopu, pozrite si našu službu správa worpdress webu.

Zmeny po odovzdaní eshopu v rozsahu 5 hodín máte v cene tvorby eshopu. Zmeny nad rámec sú účtované tarifou 30 € / hodinu. Ak máte záujem o pravidelnú správu webu, pozrite si našu službu správa wordpress webu, kedy sú úpravy výhodnejšie. 

20 % zľava na všetky weby

Využite zľavu na tvorbu webu vo výške 20€. Vložte kód: WEBY20 do objednávkového formulára.

Dní
Hodín
Minút
Sekúnd
Ľutujeme ale zľava skončila.

Odporúčame pozrieť aj tieto služby

Analýza kľúčových slov

Zistíme, čo a ako často vyhľadávajú vaši zákazníci na internete.

Správa wordpress webu

Budeme vám spravovať a editovať wordpress stránku tak, aby bola stále aktuálna a svieža.

Návrh loga​

Navrhneme úchvatné logo, ktoré dodá štýl vašej značke.

Marketingová stratégia

Navrhneme efektívnu marketingovú stratégiu pre váš biznis.

Google Ads reklama

Reklama v sieti Google, ktorá prinesie výsledky.

Návrh vizitky

Navrhneme vizitku, na ktorú nikto nezabudne.

Google Search Console

Nástroj, bez ktorého sa v online marketingu zaobídete veľmi ťažko.

Sociálne siete

Sociálne siete, ktoré prinášajú výsledky.

Marketingové konzultácie a poradenstvo

Potrebujete pomôcť s online marketingom ?

Google Analytics

Nástroj, vďaka ktorému zistíte návštevnosť stránky a kopu iného.

Copywriting

Vytvoríme vám úžasné texty, ktoré predávajú.

Emailový marketing

Emailový marketing, ktorý generuje zisk.

Máte záujem o naše služby ?

Bezplatné cenové ponuky na všetky služby. 

Potrebujete pomôcť ?​

Je toho veľa a neviete sa zorientovať ? Zavolajte nám a spoločne nájdeme riešenie.

+421 903 999 705

Pracovné dni od 8:00 do 18:00.