Dynamická marketingová agentúra, ktorá je pripravená čeliť všetkým výzvam džungle 21. storočia.
Domovská stránka » Online marketing » Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je súbor plánov, procesov a analýz, ktoré smerujú k vytýčenému cieľu. Marketingová stratégia by mala vychádzať z poslania, misie, hodnôt a cieľov firmy. Marketingovú stratégiu je dobré vytvárať komplexne ponad všetky aktivity firmy. Mala by obsahovať analýzu cieľových skupín, analýzu konkurencie, akčné plány zamerané na online a offline aktivity. Medzi online aktivity môžeme zaradiť napríklad: social media stratégiu, obsahovú stratégiu, SEO stratégiu, email marketingovú stratégiu a reklamnú stratégiu. Nechajte si vypracovať komplexnú marketingovú stratégiu a budete mať jasný prehľad toho, čo treba urobiť, aby ste dosiahli stanovené ciele.
Využite zľavu na tvorbu webu vo výške 20€. Vložte kód: WEBY20 do objednávkového formulára.
Marketingová stratégia pomôže definovať reálne firemné ciele a spôsob ako tieto ciele dosiahnuť.
Definuje konkrétne marketingové aktivity, ktoré budú viesť k dosiahnutiu marketingových cieľov a v konečnom dôsledku aj cieľov firmy.
Správne použitie jednotlivých marketingových aktivít vytvorí synergický efekt, kedy sa jednotlivé aktivity budú navzájom podporovať.
Všeobecná analýza firmy, trhu, marketingových aktivít, interných a externých faktorov.
Analýza konkurencie z verejne dostupných zdrojov.
Definovanie cieľov marketingovej stratégie a spôsoby ich dosiahnutia.
Definovanie cieľového publika na základe persón.
Definovanie vhodných sociálnych sietí, typov príspevkov, štýlu komunikácie, pravidelnosti a tone of voice.
Definovanie on-page a off-page seo aktivít na web stránke.
Definovanie reklamných systémov, typov kampaní, meranie a vyhodnocovanie kampaní.
Definovanie obsahového plánu pre web stránku a sociálne siete.
Definovanie spôsobu zákazníckeho servisu a budovanie vzťahu so zákazníkmi.
Dostanete od nás dokument, ktorý vám pomôže implementovať komplexnú marketingovú stratégiu v prostredí vašej spoločnosti. Tento dokument bude slúžiť ako návod na úspešný marketing. Samozrejme týmto dokumentom marketing nekončí. Marketing nie je statický plán, je to dynamický a meniaci sa proces. Marketingové aktivity treba skúšať, merať a vyhodnocovať.
Marketingová stratégia môže mať 2 strany, ale môže mať aj desiatky až stovky strán. Všetko záleží od veľkosti firmy, odvetvia a finančných prostriedkov, ktoré chcete do marketingu investovať.
Marketingová stratégia je dokument, ktorý vyžaduje podrobnú analýzu firmy, marketingových aktivít, analýzu trhu a návrhu akčných plánov pre jednotlivé oblasti. Menšie marketingové stratégie sa dajú vytvoriť už s rozpočtom 500 €.
Za túto službu je potrebné zaplatiť zálohu vo výške 50%.
Využite zľavu na tvorbu webu vo výške 20€. Vložte kód: WEBY20 do objednávkového formulára.
Bezplatné cenové ponuky na všetky služby.
Je toho veľa a neviete sa zorientovať ? Zavolajte nám a spoločne nájdeme riešenie.
Pracovné dni od 8:00 do 18:00.
Dynamická marketingová agentúra, ktorá je pripravená čeliť všetkým výzvam džungle 21. storočia.